6 תשובות
להתגבר על זה ולהבין שנקמה זה לאנשים ילדותיים
שואל השאלה:
אי אפשר להתגבר עלזה זה קשה מידי ולמה תמיד גברים צריכים לצאת עם ידם על העליונה?
אנונימי
להיתבגר או ליבגוד אבל רק שתדעי שאת כמו בת 5
את מעדיפה לנסות להתנקם בו שהוא אחרכך יצחק עליך ועל כמה שאת מטומטמת עם חברים לא?
שלו *.. t_t
הרבה פעמים חשבתי כמוך
אבל אם תנטרי לו, הוא רק יישמח שהוא ברח ממך, כי הפכת למעיקה לוחצת ומציקה!

הדרך הטובה להתנקם-ותאמיני לי. זה להשתחרר, להרגיש שאת בעננים והיופי שלך בשיא
ולהיות פתוחה לאנשים אחרים ותהיי אופטימיץ לחיים!

כשהוא יראה שנהפת לבן אדם כיפי בחברתו ושכל היום יש מסיבות סביבך
הוא יבין מה הוא הפסיד.

ואם הוא לא יחזור אלייך, הוא ישמח שלפחות סיימתם קשר יפה, ושיהיה לו קשה למצוא עוד בנות כמוך שיתנהגו בצורה בוגרת

אם את רוצה לספר לי את הסיפור המלא בפרטי, את מוזמנת:)