6 תשובות
יש אותו
קישורים מצורפים:
אנונימית
ויש אותו אני גם לא יודעת מה כדאי לי לעשות
קישורים מצורפים:
אנונימית
שואל השאלה:
אני שונאת צהוב.
אני שונאת צהוב.
אנונימית
וואי ממש ממליצה לך צהוב בננה,עשיתי וזה ללא ספק הכי יפה שעשיתי,אם אבל את בהירה ממש לא הייתי ממליצה לך כי זה יראה חיוור,אני אישית שחומה אז זה נראה מהמם.
בכל מקראה לבהירות מתאים גוונים יותר כהים
בכל מקראה לבהירות מתאים גוונים יותר כהים
לבן שבאצבע אחת ציור של מיקי ועוד אחת איזה נקודות אדומות / שחורות או משהו בסגנון
צהוב בננה מהממם
באותו הנושא: