10 תשובות
45 משהו כזה
לא זוכר הכי הרבה, אבל משו באיזור ה40 אולי היו יותר ואני לא זוכר.
60 ומשהו
שואל השאלה:
חחח שברתם שיא
אנונימית
יא קמצנים, רק מינוס אחד ? תפגיזו ! גם ככה אין לכם משו יותר טוב לעשות עכשיו יא חסרי חיים (חייב להצדיק את המספר שהולך להופיע פה).
70 ומשהו
ככה זה שבאתר שהוא פוליטיקלי קורקט אומרים את האמת.
יותר מ-10 ומשהו אבל כשהייתי דרך אנונימית
בסביבות ה-100
5, בתשובה: "לא."