5 תשובות
כן שיר יפה. לרוב זה לא מה שאני שומעת אבל יש יוצאים מן הכלל
הוא יפה, אבל זה לא הסגנון שלי
אני אוהבת את הסרט הזה ככ.
ואת השיר פחות אבל
עריכה:בעצם אני נןרא אוהבת את השיר,הוא מתאים לסרט ברקע גם ויש לו מנגינה יפה התחברתי תאמת.
(נראה שיש לי םיצול אישיות)
לא מכירה
רק לי ההתחלה מזכירה את "תתארו לכם עולם יפה .." ?
אנונימית
ואיי נכוןן