6 תשובות
כי יש לה שיר
אלוהים הוא אישה
ישלה*
כי יש לה שיר שקוראים לו god is a woman משהו כזה אז כולם עושים מזה קטע (זה אומר אלוהים הוא אישה)
ישלך שיר שקוראים לו "אלוהים הוא אישה"
כי יש לה שיר כזה
כי זה השיר שלה. god is a women