התחברות הרשמה

מי אתם רוצים שיצא מהאח הגדול

4 באוגוסט 2018, 16:02
האח הגדול    
7 תשובות
אלי או סימה.
S
Sempiternal
אלי
A
AngeI
אלי
(
(צהל)
אלי
מ
מארי אנטואטנט
אני חושבת שאלי יודח אבל לא אכפת לי. מצידי שכולם ברשימה יעפו.. לא אוהבת אף אחד
_
_Watcher_
הלוואי שסימה
~
~הבת של השכן~
דניאל
L
Love Is Bullshit
באותו הנושא:
מי הייתם רוצים שייצאו מהאח הגדול?
מי אתם חושבים שיצא מהאח הגדול?
מי אתם רוצים שיהיו זוג מהאח הגדול?
אם מי מהאח הגדול הייתם רוצים לשבת לקפה?
מי יותר יפה נטלי דדון \ אנה בול מהאח הגדול \לינור שפר מהאח הגדול?
מי יותר חתיך טום קשתי או לאון מהאח הגדול?
מי אתם רוצים שיודח מהאח הגדול
מי אתם חושבים שיצא היום מהאח הגדול? ומי אתם רוצים שיצא?
מי אתם אומרים שיצא היום מהאח הגדול?
אביחי מהאח הגדול באמת רוצה את מעיין או שהוא משחק בה?
אתם חושבים שלישראל מהאח הגדול ולכולם יעלה האגו אחרי שיצאו?