4 תשובות
התחלתי לפתח אלייך רגשות (?)
וזה ממש לא מכבד.. ממליצה לוותר
החובה הזו די מרחיקה לכת, את לא חושבת? זה עלול לפגוע בה.
לא ממליץ... מוגזם מדי לדעתי
שואל השאלה:
זה נעשה בהומור ואני בטוחה שהיא תבין חניכים כבר מתחו אותה בצורה דרסטית יותר והיא קיבלה את זה בסדר גמור תאמינו לי ששקלתי את זה בכובד ראש ורק לאחר זמן של חשיבה על האם היא תפגע או לא (דיברתי גם עם חברים קרובים שלה) שאמרו לי שנראה להם שהיא לא תפגע והכל בסדר
אנונימית