6 תשובות
לכו לאיזה גלידרייה (דלי קרים או משהו) או תשבו באחד הבתים ותזמינו משהו לאכול
היום אכלתי בsoho , אם אתם בקטע של סושי ואסייתי אתם מקבלים אורגזמות שם.!!
ערב בייתי אופצייה?
באולינג או ביליארד, חדר בריחה, ללכת לחבר אחר
באולינג, אסקייפרום, גלידרייה...
אם אתם סתם לא מוצאים איפה לבלות אפשר ללכת להחלקה על הקרח, טיול בטבע.. אם סתם משעמם לכם שאתם נמצאים איפשהו זה כי אין כימיה..