3 תשובות
תרנגול לדעתי, יענו ה' ברא את התרנגולת בבריאת העולם מתי שברא את החיות..
גם תכלס אם היה בורא ביצה קודם מי היה דוגר עליה? קיצר התרנגולת יותר מיסתדר לי
גם תכלס אם היה בורא ביצה קודם מי היה דוגר עליה? קיצר התרנגולת יותר מיסתדר לי
בעיקרון זה כמו אדם וחווה.
הם לא נלדו, אלוהים ברא אותם.
אז אני מאמין שהגיעה קודם תרנגולת, ואז הטילה ביצים.
זה כמו כל חיה אחרת אני לא מבין למה נתקעו דווקא על תרנגולת..
הם לא נלדו, אלוהים ברא אותם.
אז אני מאמין שהגיעה קודם תרנגולת, ואז הטילה ביצים.
זה כמו כל חיה אחרת אני לא מבין למה נתקעו דווקא על תרנגולת..
אחד הפרדוקסים...
אין לי מושג
אין לי מושג
אנונימי
באותו הנושא: