התחברות
הרשמה
לדעתכם הסידרה בית הנייר (le casa de papel) מפחידה?
3 באוגוסט 2018, 14:49
2 תשובות
לא מפחידה בכלל , סדרה אדירה ומאוד מומלצת
.
.דניאל.
לא מפחיד .. זאת הסדרה הכי טובה שראיתי
ש
שירה שירז