11 תשובות
שואל השאלה:
מצטערת...עוד 15 דקות אני כבר לא אהיה בחיים
מצטערת...עוד 15 דקות אני כבר לא אהיה בחיים
אנונימית
ת.שיבי על תעשי את זה את צעירה ממש אטלי זה נירא לך שהכל חרא אבל זה ךא ככה לכולם יש תקופות קשות בחיים וזה עובר ... על תעשי את זה
תגידי את אמיתית יש ילדים שנילחמים במחלות , מילחמת חיים! יש אנשים שהם הומלסים בלי בית ואין להם מה לאכול . ואת בוכה כי חברות שלך לא יוצאות איתך בחופש וההורים שלך מעצבנים אותך? תגידי את אמיתית? ביגלל דבר כזה באלך להתאבד? מאמי את ילדה בת 12 תתעוררי על החיים שלך בגיל שלך ביכלל לא ידעתי מהזה המילה הזאת ! קומי שתי מים , תתקלחי, תצאי לבחוץ ותינשמי קצת אוויר... תוצאי קצת תמירמור מהגוף .
לא משנה מה הסיבה אף פעם להתאבד זה לא פיתרון.
לא משנה מה הסיבה אף פעם להתאבד זה לא פיתרון.
תקשיבי, בחיים חרא, זב ידוע.
אבל לא מוותרים כי קשה, אם את מתאבדת, אל תפרסמי על זה שאלה בסטיפס, תעשי את זה בשקט, אם את רוצה עזרה, וזו קריאה לעזרה, כי כן, החיים חרא וצריך עזרה, אם מוותרת, זה פשוט אידיוטי, לכי תדעי מה קורה אח"כ, זה כמו להמר על החיים שלך בקזינו של אדם שקרן, מה ההיגיון?
אבל זו בחירה שלך, ואם זה מה שאת רוצה, למה שאלת על זה בסטיפס?
לפי דעתי זו קריאה לעזרה ןאת לא מתכננת משהו על אמת, וזה בסדר, כי לבקש עזרה זה טוב, ואת מוזמנת לפרטי, אני אגיד לך לחלוטין את האמת בנושא, לא אשקר לך ..
אבל לא מוותרים כי קשה, אם את מתאבדת, אל תפרסמי על זה שאלה בסטיפס, תעשי את זה בשקט, אם את רוצה עזרה, וזו קריאה לעזרה, כי כן, החיים חרא וצריך עזרה, אם מוותרת, זה פשוט אידיוטי, לכי תדעי מה קורה אח"כ, זה כמו להמר על החיים שלך בקזינו של אדם שקרן, מה ההיגיון?
אבל זו בחירה שלך, ואם זה מה שאת רוצה, למה שאלת על זה בסטיפס?
לפי דעתי זו קריאה לעזרה ןאת לא מתכננת משהו על אמת, וזה בסדר, כי לבקש עזרה זה טוב, ואת מוזמנת לפרטי, אני אגיד לך לחלוטין את האמת בנושא, לא אשקר לך ..
החיים ממש אבל ממש לא חרא.
החיים יפים, ומלאים בטוב
תפסיקו להיסתכל על הרע תתחילו להתמקד בטוב
ותיראו איך כל המירמור נעלם
גם אם יש נקודה קטנה של טוב בחיים שלך תיסתכלי רק עליה כי היא זאת שחשובה.
זה החיים שלך ורק את תחליטי אם הם טובים או לא
תציבי לעצמך שאיפות ומטרות טובות ואם כוח רצון תגשימי אותם. וואלה תיזכרי שאת ילדה עדיין ועוד חיים שלמים לפנייך... יש לך עוד הרבה לעבור
החיים יפים, ומלאים בטוב
תפסיקו להיסתכל על הרע תתחילו להתמקד בטוב
ותיראו איך כל המירמור נעלם
גם אם יש נקודה קטנה של טוב בחיים שלך תיסתכלי רק עליה כי היא זאת שחשובה.
זה החיים שלך ורק את תחליטי אם הם טובים או לא
תציבי לעצמך שאיפות ומטרות טובות ואם כוח רצון תגשימי אותם. וואלה תיזכרי שאת ילדה עדיין ועוד חיים שלמים לפנייך... יש לך עוד הרבה לעבור
אני חושבת שזה ספאם.
אם את אומרת לנו שאת הולכת להתאבד ושאף אחד לא ישנה אתה דעה שלך אז בשביל מה את כותבת כאן שאלה? בשביל שבכל זאת ינסו לא לשנכע אותך? מצטערת, אבל זה מרגיש קצת צומי.
למקרה שזה לא ואת באמת מתכוונת לזה שתדעי שזה לא הכל ואת רק בת 12 יש לך עוד המון מה לעבור בחיים
אם את אומרת לנו שאת הולכת להתאבד ושאף אחד לא ישנה אתה דעה שלך אז בשביל מה את כותבת כאן שאלה? בשביל שבכל זאת ינסו לא לשנכע אותך? מצטערת, אבל זה מרגיש קצת צומי.
למקרה שזה לא ואת באמת מתכוונת לזה שתדעי שזה לא הכל ואת רק בת 12 יש לך עוד המון מה לעבור בחיים
אנונימית
סורי נראלי מטומטם להתאבד בגלל שאין לך חברים
אם את מתאבדת במטרה שתחזרי לאנשים, אני מצטערת אבל הם פשוט יחשבו שאת ילדת שמנת מגעילה שהתאבדה בגלל שהיא רבה עם ההורים שלה ובגלל שחברות שלה דופקות קטעים. קורה!
תתפלאי אני בגיל 12 אכלתי חצץ מילדים בשכבה שלי לא רק חברות שלי בכלל לא היו לי כאלה ולא חתכתי לא כלום, וליטרלי האכילו אותי חצץ.
so get your shit together
תראי סרט או משהו תירגעי
אם את מתאבדת במטרה שתחזרי לאנשים, אני מצטערת אבל הם פשוט יחשבו שאת ילדת שמנת מגעילה שהתאבדה בגלל שהיא רבה עם ההורים שלה ובגלל שחברות שלה דופקות קטעים. קורה!
תתפלאי אני בגיל 12 אכלתי חצץ מילדים בשכבה שלי לא רק חברות שלי בכלל לא היו לי כאלה ולא חתכתי לא כלום, וליטרלי האכילו אותי חצץ.
so get your shit together
תראי סרט או משהו תירגעי
אנונימית
שתחסרי*
אנונימית
אני מתקשרת למשטרה עכשיו, לא צוחקים על דברים כאלה.
אנונימית
היי, תראי דבר ראשון את מוזמנת לדבר איתי על זה בפרטי... דבר שני אני הכי מזדהה איתך בעולם! אני בת 14 ומבינה מה את עוברת! באמת שאני מבינה. התקופה הזאת עברה גם עלי! עדיין עוברת .. אין לך מה להתאבד ... את צריכה להבין שזה לא שווה את זה ויותר מיזה את צריכה להתגבר על זה .
היי,
אני יודעת שעבר כבר הרבה זמן מאז שכתבת את ההודעה ואני מאוד מאוד דואגת לך...
נשמע שאת מיואשת ומרגישה שהגעת להחלטה שאולי מרגישה כאין ברירה, כפתרון היחיד שנראה לעין בתוך סערת הרגשות
אני מבינה שכל מי שהיה מסביבך איכזב והשאיר אותך להתמודד לבד החברות ששיקרו ונטשו, ההורים שאמורים לדאוג לך אבל פוגעים, האקס שפעם היה כל כך קרוב ועכשיו כאילו שכח
אני רק יכולה לתאר לעצמי כמה בדידות את בטח מרגישה וכמה זה יכול להציף ולדחוף אותך לקצה יחד עם זאת, אני גם רואה את הכוחות שבך, אלה שבאו וכתבו פה. שאולי בצורה מסוימת מנסים להגן עלייך מפני צעד שאין ממנו דרך חזרה.
האם יש אדם מבוגר שאת מכירה וסומכת עליו? זה יכול להיות יועצת או מורה בבית הספר, בחוג או בתנועת נוער. חשוב מאוד שתשתפי אדם שמכיר אותך בתחושות האלה, שיוכלו לעזור לך להתמודד...
יקרה, אני מקווה שהכל בסדר ומזמינה אותך להגיע לצ'אט האנונימי שלנו בסה"ר (סיוע והקשבה ברשת). אנחנו פעילים כל לילה בין תשע לחצות (חוץ מימי שישי).
מבטיחה לך אוזן קשבת, מקום לשתף ולפרוק את כל שעל ליבך ובעיקר לא להמשיך להתמודד לבד
אנחנו כאן אם תרצי,
מתנדבת סה"ר
https://sahar.org.il/
אני יודעת שעבר כבר הרבה זמן מאז שכתבת את ההודעה ואני מאוד מאוד דואגת לך...
נשמע שאת מיואשת ומרגישה שהגעת להחלטה שאולי מרגישה כאין ברירה, כפתרון היחיד שנראה לעין בתוך סערת הרגשות
אני מבינה שכל מי שהיה מסביבך איכזב והשאיר אותך להתמודד לבד החברות ששיקרו ונטשו, ההורים שאמורים לדאוג לך אבל פוגעים, האקס שפעם היה כל כך קרוב ועכשיו כאילו שכח
אני רק יכולה לתאר לעצמי כמה בדידות את בטח מרגישה וכמה זה יכול להציף ולדחוף אותך לקצה יחד עם זאת, אני גם רואה את הכוחות שבך, אלה שבאו וכתבו פה. שאולי בצורה מסוימת מנסים להגן עלייך מפני צעד שאין ממנו דרך חזרה.
האם יש אדם מבוגר שאת מכירה וסומכת עליו? זה יכול להיות יועצת או מורה בבית הספר, בחוג או בתנועת נוער. חשוב מאוד שתשתפי אדם שמכיר אותך בתחושות האלה, שיוכלו לעזור לך להתמודד...
יקרה, אני מקווה שהכל בסדר ומזמינה אותך להגיע לצ'אט האנונימי שלנו בסה"ר (סיוע והקשבה ברשת). אנחנו פעילים כל לילה בין תשע לחצות (חוץ מימי שישי).
מבטיחה לך אוזן קשבת, מקום לשתף ולפרוק את כל שעל ליבך ובעיקר לא להמשיך להתמודד לבד
אנחנו כאן אם תרצי,
מתנדבת סה"ר
https://sahar.org.il/