4 תשובות
אם זה משהו ספיציפי אני בפרטי
אין בעיה, בתכלס, הלימודים מתחילים בכיתה י' (אני יודע שזה לא נשמע משמח) אבל החומר שאת צריכה נמצא בכיתות י' יא' יב'
אל תדאגי, חוץ ממתמטיקה ואנגלית לא נראלי שזו בעיה
אנונימי
לחזור על החומר הנלמד בכיתה ט'
באותו הנושא: