8 תשובות
ארנונה עושה בזול?
אנונימית
אל תצפי ליותר מדי ממקום זול, העבודה בהתאם בדרך כלל.
אל תעשי קעקוע במקומות זולים, כי הם יכולים להיות לא סטרילים ולעשות לך מכוער, לדעתי תלכי לעבוד ואחרי תלכי לעשות קעקוע בסטודיו טוב
לא עושים קעקועים במקומות זולים רק כדי להגיד שעשית קעקוע.
קאבר יעלה לך כפול.
תחסכי למקעקע נחשב, גם אם הוא יקר, עדיף שתשלמי הרבה עכשיו מאשר שתצאי עם קעקוע מזוהם, או פגום או שידהה לך.
הבריאות שלך יותר חשובה מכמה כסף הוצאת על קעקוע.
קאבר יעלה לך כפול.
תחסכי למקעקע נחשב, גם אם הוא יקר, עדיף שתשלמי הרבה עכשיו מאשר שתצאי עם קעקוע מזוהם, או פגום או שידהה לך.
הבריאות שלך יותר חשובה מכמה כסף הוצאת על קעקוע.
לא עושים קעקוע אצל מישהו בגלל שהוא זול.
תחסכי כמו בנאדם נורמלי ותלכי למישהו מקצועי שמתאים לסגנון של הקעקוע שאת רוצה.
תחסכי כמו בנאדם נורמלי ותלכי למישהו מקצועי שמתאים לסגנון של הקעקוע שאת רוצה.
את מבקוע?
אנונימית
אה שירה מה קורה
אגב לכי לסטיגמה כבר
תאמיני לי זה שווה תנסיעה
אגב לכי לסטיגמה כבר
תאמיני לי זה שווה תנסיעה
יש איזשהו מקום שניקרא איציק טאטו ברחובות,אבל אני לא זוכרת איפה
באותו הנושא: