10 תשובות
בצל וזיתים
זיתים
בלי כלום
אני אוהבת זיתים ובולגרית
פפרוני ואננס הכי טעים
אני גם שמה המון תוספות
אקסטרה גבינה
וחצי עם בולגרית
והחצי השני עם טונה או פפרוני
אקסטרה גבינה
וחצי עם בולגרית
והחצי השני עם טונה או פפרוני
אני אוהבת פיצה בלי כלום, היא מושלמת כמו שהיא לא צריך להוסיף כלום.
אני אוהבת בלי כלום! להרגיש את הגבינה נוזלת בלי שום הפרעות
רק זיתים ירוקים
פטריות
זיתים
זיתים
באותו הנושא: