6 תשובות
גם אני חושבת שחום זה ממש יפהה
אני מתחברת לעיניים חומות בגדול
אבל אין לי בעיה עם אנשים עם עיניים בהירות
נ.ב ידעתם שעיניים שהם לא בצבע חום הן מוטציות בעצם?
אבל אין לי בעיה עם אנשים עם עיניים בהירות
נ.ב ידעתם שעיניים שהם לא בצבע חום הן מוטציות בעצם?
מסכים
אני גם חושבת ככה זה לא מחייב עיניים בהירות זה רק מה שיפה
לדוגמא בתמונה שלי יש לו עיניים חומות והן הכי מושלמות בעולם
לדוגמא בתמונה שלי יש לו עיניים חומות והן הכי מושלמות בעולם
אידיאל היופי המציא את זה...
שיער בהיר ועיניים בהירות..
אבל בזמן האחרון זה משתנה (:
כולם יפים, לא משנה אם יש להם עיניים שחורות או כחולות, שיער בלונדיני או ברונטי, מתולתל או חלק, גבוה או נמוך, מלא או רזה... פשוט צריכים לשבור את הסטיגמה של ה"שלמות" הזו..
שיער בהיר ועיניים בהירות..
אבל בזמן האחרון זה משתנה (:
כולם יפים, לא משנה אם יש להם עיניים שחורות או כחולות, שיער בלונדיני או ברונטי, מתולתל או חלק, גבוה או נמוך, מלא או רזה... פשוט צריכים לשבור את הסטיגמה של ה"שלמות" הזו..
תגידי תודה בואי בכיף נתחלף לי יש ירוק כהה מטומטם שכל הזמן נראה חום ופעם ב100 שנה הוא עושה "הופעה" בשמש וסוף סוף עוד אנשים חוץ ממני יודעים שיש לי ירוק ולא חום
באותו הנושא: