14 תשובות
למה לעשות דבר כזה לעזאזל?
עוד לא ייצא לי
חחח לא
לא!..
פחות...
וואט
ממש לא, למה שאעשה את זה?
אבל אני כן שולחת הקלטות שלי שרה בקולי קולות
אבל אני כן שולחת הקלטות שלי שרה בקולי קולות
חברה שלי עושה לי את זה כל הזמן, היא גם תוקעת גרפסים וזה.
אשכרה רשמתי את זה מהמשתמש
טוב לילה טוב
אשכרה רשמתי את זה מהמשתמש
טוב לילה טוב
אומיגד היא בדיוק שלחה לי
חבל שאי אפשר לשתף את הדבר הנפלא הזה פה.
חבל שאי אפשר לשתף את הדבר הנפלא הזה פה.
של גראפס כן
בטח כל יום
ממש ממש לא
לא..............
אנונימית
באותו הנושא: