5 תשובות
יש הגיון כי ברינסטגרם יש תמונות שלך
יכול להיות שבגלל שבאינסטגרם יש לך תמונות שלך אז את מעדיפה שלא לתת
הגיוני
שואל השאלה:
אבל עם מספר מה כבר יש לעשות? זה אישי נכון אבל מקסימום אני יכולה לחסום תמיד,פשוט לא בא לי שיראו אותי. בגלל זה אני גם לא שמה תמונה שלי..
אבל עם מספר מה כבר יש לעשות? זה אישי נכון אבל מקסימום אני יכולה לחסום תמיד,פשוט לא בא לי שיראו אותי. בגלל זה אני גם לא שמה תמונה שלי..
אנונימית
הגיוני
באותו הנושא: