5 תשובות
יש הגיון כי ברינסטגרם יש תמונות שלך
יכול להיות שבגלל שבאינסטגרם יש לך תמונות שלך אז את מעדיפה שלא לתת
הגיוני
שואל השאלה:
אבל עם מספר מה כבר יש לעשות? זה אישי נכון אבל מקסימום אני יכולה לחסום תמיד,פשוט לא בא לי שיראו אותי. בגלל זה אני גם לא שמה תמונה שלי..
אנונימית