7 תשובות
בגלל כל הבדיחות הגסות שם
not me
xm1
אם הייתי רואה לא הייתי כאן בשביל לענות על זה
אני לא רואה
אני לא רואה את זה עכשיו אבל שיוצא לי בלילה זה כי אין לי מה לראות וזה סתם משהו ללילה.
כי בובספוג זה סדרה ילדות הכי טובה כול הגילאים רואים את זה אוהבים את הבדיחות והפרקים וגם בובספוג חמדמד