יש לי מישהו שאנחנו קצת בקטע וידיד שלי פלט ליד הקראש (ילד אחר) שיש לי מישהו
והקראש שאל אותי אחר כך לבד אם זה נכון ואמרתי לו שכן ולא היה לי אומץ להגיד לו שאני מעדיפה אותו בכל מצב. זה שהוא שאל אומר משהו? להפסיק את הקטע? כי הוא ידיד טוב שלי אולי זה בקטע ידודיתי בלבד