תשובה אחת
לא עבדתי בקמפאי אבל כשאני הייתי צריכה ללמוד תפריט מה שעשיתי פשוט זה שהכנתי לעצמי רשימה שבצד אחד רשמתי את שם המנה ובצד השני את הפירוט של המנה ואז כיסיתי אח הפירוט והייתי צריכה להשלים לבד ואחכ גם כיסיתי את השם של המנה והייתי צריכה להשלים לבד בסוםו של דבר זה לקח זמן אבל ידעתי ממש טוב ובתכלס זה כמו ללמוד בבצפר עח הרשימות האלה זה ממש עוזר
מקווה שעזרתי:) בהצלחה!