8 תשובות
בסדר במידה , תלוי מי משתמש בה
לא אוהבת
היא דיי מעצבנת אותי שמשתמשים בה הרבה
בסדר כל עוד לא מגזימים
היא מעצבנת אותי, הבוס לשעבר שלי היה קורא לכל אחד מאמי וגם לי.
Aro
מילה חמודה
אני אוהבת
שונאת את המילה הזאת
. .