4 תשובות
התקלה נובעת מרטיבות בכרטיס האלקטרוני.
תנתק את המכשיר מהחשמל, תשלוף את הכרטיס האלקטרוני ותייבש אותו עם פן.
תחזיר חבר לחשמל והתקלה תיעלם!
אני מציע לך להתקשר לשרות הטכני ולשאול אותם. או לחלופין לנתק מהחשמל ל30 דקות ולנסות שוב
אצלי התקלה f2 האים נכון לנתק מהחשמל ל30 דקות ולייבש את הכרטיס עים פאן רק תגידו בקשה איפה נימצא הכרטיס והאים לכל מגירה יש כרטיס בניפרד תודה רבה מראש לכל המבינים
איפה נימצא הכרטיס תודה
באותו הנושא: