5 תשובות
שואל השאלה:
יופי המזל שאני לא מרגישה טוב
יופי המזל שאני לא מרגישה טוב
אנונימית
נו זה לא כזה פאדיחה זה בכל זאת חבר שלך
מבינה אותך חח, קצת (הרבה) פאדיחה
תבואי עם חבר שלך
תבואי איתו
באותו הנושא: