11 תשובות
לא
יש יפות
יש יפות ממש אבל ארוכות זה מכוער
לדעתי זה יפה
מסכימה
לא מתחברת לזה בכלל
דווקא אני אוהב את זה.. כל הזמן שמישהי לובשת חצאית אני מפיל את הכסף שלי על הרצפה ואז מתכופף ומסתכל.. ואז אני לא רואה כלום כי לרוב יש תחתונים מתחת..
תלוי איך מסגננים אותה.
lol
ממש לא ממתי צניעות זה מכוער
לא מכוער אבל אני לא אוהבת.
מחכה שאני אהיה גדולה ואוכל כסר ללכת עם מכנסיים
הן לא הטעם שלי.
זה תלוי איזה חצאית.
את הארוכות אני לא ממש אוהבת.
אני אוהבת את אלה שהן עד הברך.
שהן קצרות יותר