7 תשובות
אם כן ,אבדנו
לא כלכך, כי זה לא בדיוק כיתה מגובשת כמו בביהס שיוצאים לטיולים שנתיים וזה.. זה כיתה שסהכ נפגשת כדי ללמוד ולעשות מבחנים
לא חושבת
מקווה שלא
לא נראה לי
לא ממש. אתה לא 24/7 אם אותם אנשים (אלא אם כן אתה במעונות) אבל אז אתה עם חברים שלך ואין דבר כזה כי כל אחד לעצמו
ברוב כן
באותו הנושא: