3 תשובות
שואל השאלה:
כן מזה?
אנונימית
לנתור טינה*
זה רגשות שנאה מסויימים כלפי מישהו שקרה ביניכם משהו רע, לנתור טינה זה כשאת ממשיכה לשנוא את הבן אדם או ממשיכה לחשוב על הדברים הרעים שלו ולא להרפות מזה ולא לסלוח
זה לא לשכוח כאשר מישהו עשה לך רע ושמגיע הזמן לכעוס עליו ואף לפגוע