התחברות
הרשמה
מזה לתת טינה?
29 ביולי 2018, 15:25
3 תשובות
שואל השאלה:
כן מזה?
אנונימית
לנתור טינה*
זה רגשות שנאה מסויימים כלפי מישהו שקרה ביניכם משהו רע, לנתור טינה זה כשאת ממשיכה לשנוא את הבן אדם או ממשיכה לחשוב על הדברים הרעים שלו ולא להרפות מזה ולא לסלוח
(
(ר)ציני
זה לא לשכוח כאשר מישהו עשה לך רע ושמגיע הזמן לכעוס עליו ואף לפגוע
ח
חליפה