9 תשובות
דוקטור זקן שמסתובב עם ילד קטן
זה לט מטריד כמו שזה נשמע
לא כדאי לך לדעתי.
על נכד וסבא, שהסבא זה מדען שיכור כזה, והתכנית לא ממש לילדים קטנים, אני ראיתי את הפרקים הראשונים, ולא אהבתי ממש.
ממש לא כדאי
יש סדרות נורמליות וטובות
אנונימית
וואי אחת הסדרות הכי טובות שיש מדובר על סבא שיוצא עם הנכד שלי להרפתקאות שרוטות לגמרי
אני ממש ממליצה לך, ובכל מקרה זה רק 3 עונות, זה לא כל כך הרבה אז תראי :) אני סיימתי את כל העונות תוך יומיים (ואז ראיתי את כל העונות שוב ושוב) אז... בהצלחה !
לא אהבתי
תוכנית מושלמת הכי מצחיקה בעולם וממכרת
כדאי
מה הבעיה בסבא ונכד? 3;
תכלס התוכנית לא ככ לילדים אבל אני ממליצה בחום.