10 תשובות
כן , במקומך הייתי עושה
אחלה דרך להרוויח כסף ולדעתי כדאי לך
אחלה דרך להרוויח כסף ולדעתי כדאי לך
לכי על זה בהצלחה
כן זה נשמע ממש אחלה
שואל השאלה:
אני פשוט מפחדת שהם אולי לא יאהבו את מה שיצא להם או פתאום יצא להם "קרבולת" ואני יצטרך להתחיל שוב ואז יהיה פאשלה....
אני פשוט מפחדת שהם אולי לא יאהבו את מה שיצא להם או פתאום יצא להם "קרבולת" ואני יצטרך להתחיל שוב ואז יהיה פאשלה....
תתחילי על בנות דודות שלך, חברות ובקיצור כאלו שקרובים אלייך ואז תעשי לאנשים אחרים
שואל השאלה:
אין סיכוי שאחותי תיתן לי לגעת לה עוד פעם בשיער :)
אבל אני ימשיך לנסות על עוד בנות ונקווה שיצליח לי
תודה על העזרה:)
אין סיכוי שאחותי תיתן לי לגעת לה עוד פעם בשיער :)
אבל אני ימשיך לנסות על עוד בנות ונקווה שיצליח לי
תודה על העזרה:)
תנסי מקסימום לא ילך לא נורא אין לך מה להפסיד
אפשר לעשות מזה כסף נחמד, למה לא לנסות?
למה לא? לכי על זה
אם יש לך כישרון לכי על זה, ממש כדאי לך
באותו הנושא: