התחברות הרשמה

אופפ אני מרגישה כל כך לבדד מה אפשר לעשות??

28 ביולי 2018, 16:22
בדידותמצב רוחיום האהבה    
4 תשובות
להפגש עם משפחה וחברים:)
❤
❤משתיקה בנשיקה❤
לדבר עם אנשים אקראיים מסטיפס
?
?DoYouEverJustDrinkWater
אל תרגישי ככה..
אני תמיד פה אם את צריכה
א
אבישי תותים
תעשי משהו שיעודד אותך
א
אורה ושמחה
באותו הנושא:
רק אני בדד ביום האהבה? מרגישה כושלת..
אין לי חבר ליום האהבה ואני לבדד): מישהו שמזדהה איתי?
נמאס לי ללכת לבית ספר ולהיות לבדד מה לעשות?
עד כמה זה נורא שאכלתי עכשיו לבד קופסא של חצי ליטר בן אנד גריס לבדד?
יש פה ערים? מרגישה בדד
גם אתם מרגישים ממש בדד כשלא שולחים לכם הודעות בווצאפ או ששולחים ממש קצת?
אוףף איזה באסה, מה לעשות?
אני מרגישה מכוערת נמאס לי לחיות אוףף מה לעשות?
אוףף אני מרגישה רע וידיד שלי לא עונה לי מה לעשות?
אני לא יודעת מה לעשות כבר אופפ אני וחבר שלי ביחד כבר שנה
אפשר עזרה מנאמן/נה אוףף בבקשה?