5 תשובות
אולי יש לך ריח של חיה אחרת או של אוכל
אי אפשר לעשות עם מה זה משהו
את כנראה מציקה להם או שאת היית כלב בגלגול הקודם אני אישית מאמין בדברים כאלה תנסי לבקש סליחה אני יודע שזה נשמע מוזר אבל זה עוזר לדעתי
אולי את מביטה בו יותר מידי, יש לך ריח של חייה/אוכל או שזה סתם צירוף מקרים...
שואל השאלה:
אני רק עוברת במקום
אני רק עוברת במקום
אנונימית
באותו הנושא: