11 תשובות
על הספקטרום
בני ערובה
פלפלים צהובים
דני הוליווד
החיים זה לא הכל
חברות.
אנגלית זה יותר טוב...
חברות (קומדיה)
תאגד (דרמה/מתח)
שאבבניקים
חברות
תאגד
מטומטמת
השיר שלנו
"על הספקטרום" - הסדרה הכי טובה שראיתי לאחרונה. בגדר יצירת אמנות (כתיבה, בימוי וצילום)
אנונימית
תאג"ד זו ה-סדרה
אנונימי
הנפילים - ממש ישנה אבל ראיתי איזה 5 פעמים ואני מאוהב בה.
השיר שלנו
דני הוליווד
תאגד
יש לה את זה
Que
פאודה!!!
תאגד
החממה