13 תשובות
תלוי למי
כןן
תלוי באף לדעתי
תלוי באף לדעתי
תלוי למי אבל אני ממש אוהבת
כן, לדעתי זה יפה
לדעתי כן
כן
נזם? יש לי ואני אוהבת, בדרך כלל זה יפה
יש לי נזם ואני משוחדת לגביו, הדבר הכי עצוב בגיוס זה שאצטרך להוריד אותו. הוא יפה ברמות ונקשרים אליו רגשית!
אני לא אוהבת..
אני מת על זה
כן אבל זה גם קשור למבנה הפנים והכל.
לדעתי תלוי למי
כן מאוד לדעתי
אבל תלוי למי
אבל תלוי למי