3 תשובות
עדיין יכולה להיות התייבשות לדעתי. נשמע שזה ככה
זה קרה לי בתשעה באב כי צמתי ....והתייבשתי כנראה החום קצת השפיע
קודם כל כל הכבוד על ריצה של 6 קלימוטר זה מאוד בריא ! ולגבי התחושת עילפון כנראה לא שתית מספיק מים ולרוץ בחום הזה זה דיי מסוכן עדיף שתרוצי בשעות 4-5 לפנות בוקר ריצה כשיש אוויר טוב יותר עדיפה מאשר ריצה בחום של 36 מעלות את יכולה להתייבש מהר מאוד :)
באותו הנושא: