4 תשובות
הייתי לוקחת את התשובות לבגרויות
ומחליפה את המורים שאני שונאת.
מביאה dj ועושה מסיבה;)
מותר פעם בשנה, אפילו המנהלת עשתה את זה
שאפשר מכנסיים קצרים ועגילים
בלי חולצה אחידה כל אחד יכול להתלבש איך שהוא רוצה , להעיף את כל המורים שמלמדים על הפנים .