10 תשובות
מאוור, ואני בטוחה שתחיי זה יעבור
תפתחי חלונות
לכי לבריכה
מאוורר, חלון
שואל השאלה:
כן אני פשוט אצא לבריכה שבחצר של הווילה שלי נו מה חם לי רצח
כן אני פשוט אצא לבריכה שבחצר של הווילה שלי נו מה חם לי רצח
אנונימית
שואל השאלה:
אין לי מאוורר
אין לי מאוורר
אנונימית
שואל השאלה:
וחם בחוץ ככה שאין לזה השפעה אם אני אפתח חלון
וחם בחוץ ככה שאין לזה השפעה אם אני אפתח חלון
אנונימית
לי יש בריכה..
מקלחת קרהה
שואל השאלה:
כן אז זה אומר שלכל בני האנוש יש בריכה
כן אז זה אומר שלכל בני האנוש יש בריכה
אנונימית
באותו הנושא: