3 תשובות
שימי גם פד
תשימי עכשיו טמפון עם תחתונית ותראי אם יש דליפות
אם אין אז רוב הסיכויים שזה יהיה ככה גם מחר אז הכל טוב
אם אין אז רוב הסיכויים שזה יהיה ככה גם מחר אז הכל טוב
כן תנסי בבית קודם כל כדי שלא יהיו פשלות, ואם את מפחדת או שלא נוח לך תיכנסי לכמה דקות או תהיי שעה שעתיים ואז במקרה הכי גרוע תצאי
באותו הנושא: