11 תשובות
רק היום חזרתי מחו"ל אני לא רוצה לשמוע בכלל על סוף החופש
שואל השאלה:
אני מרגישה שעשיתי כל דבר אפשרי חוץ.......מלהיות בלונה פארק
כשאני אעשה את זה אני אדע שהחופש מנוצל
אנונימית
עבר לי מהר מאוד אולי בגלל העבודה חחח .
לאא:(
לא עשיתי כלוםם
הוא עבר לי מהר כי ממש נהנתי ונראה לי שניצלתי אותו טוב עד עכשיו
חח מה זה חופש גדול כשאת חיילת!
עבר מהר מדי. אני מנסה לנצל אותו כמה שיותר - בחוסר הצלחה... מקווה להצליח יותר בהמשך.
מהר ניצלתי מדהים בעניי
לא , רוב הזמן אני בפלייסטיישן עבר לי מהר מידי
עבר מהר ולא ניצלתי עדיין..
קשה להאמין
אבל הספקתי מלא בחופש הזה