5 תשובות
סוסו
אנונימית
יומנגס
יומנגס ממש טעים
רק הקאתי מהציפס

חח פשוט ההמבורגר טעים והציפס זוכה ל2 מתןך 10
בבנימינה יש מסעדת המבורגרים שווה שנקראת wolf ממליצה מאוד אם את באזור.
ויטרינה, סוסו אנד סאנס, אמריקה
יש את כל אלה בתל אביב^