התחברות הרשמה

אם היה מפגש סטיפס איפה הוא היה מתקיים?

25 ביולי 2018, 12:30
מפגשמשתמשיםתל אביבמעריציםפגישות    
4 תשובות
רצו לעשות פעם ולהיפגש בסנטר
אנונימי
סנטר קל
B
B*TCH DONT KILL MY VIBE
במרתף של משתמש כאן שהזמין את כולם, לא מלחיץ בכלל
I
Insert Random Nickname Here
בטח בתל אביב בדיזינגוף או עזריאלי
_
_candy_girl
באותו הנושא:
היי לפני כמה ימים הגעתי לעזריאלי לאיפה שאמור להיות מפגש סטיפס ולא היה כלום!
למה לא עושים מפגש של סטיפס?
אם היו עושים מפגש של סטיפס הייתם באים/ות ואם אפשר נימוק..
אם היה מפגש סטיפס (נגיד שהוא היה בעזריאלי, באחד מימי החופש של פסח), האם הייתם באים?
בעד או נגד מפגש סטיפס?
רק אני חושבת שזאת תהיה טעות לעשות מפגש של סטיפס?
יש מפגש סטיפס במיקמק?
מה? התבטל המפגש של סטיפס?!?!?
היה פעם מפגש של סטיפס?
פעם היה מפגש סטיפס?
למה אף אחד לא רוצה שיהיה מפגש סטיפס?