3 תשובות
צריך קודם כל לתאוריה טופס ירוק, בשביל טופס ירוק צריך בדיקת רופא משפחה ובדיקת ראייה
אחכ אתה הולך לעשות תאוריה ולדעתי אתה בא למורה עם הטופס הירוק
אחכ אתה הולך לעשות תאוריה ולדעתי אתה בא למורה עם הטופס הירוק
שלבים:
1. להוציא טופס ירוק במרפאת עיניים (להביא תעודת זהות וכסף)
2. להחתים את הרופא משפחה שלך על זה
3. להחתים את משרד הרישוי על הטופס
4. ללמוד לתאוריה
5. לגשת לתאוריה (מביאים לזה את הטופס ירוק ובתעודת זהות וכסף)
6. לעבור את התאוריה
7. למצוא מורה נהיגה
8. להחליט אם אתה רוצה ידני או אוטומט
9. לעשות בערך 35 שיעורים
10. להגיש בקשה לטסט
11. לעשות טסט פנימי
12. לעשות טסט חיצוני
13. לעבור את הטסט
14. לקבל רישיון
15. לצאת לקרוע את הכביש עם מלווה בערך כחצי שנה..
16 לצאת לקרוע את הכבישים לבד (ומותר עד 2 נוסעים)
1. להוציא טופס ירוק במרפאת עיניים (להביא תעודת זהות וכסף)
2. להחתים את הרופא משפחה שלך על זה
3. להחתים את משרד הרישוי על הטופס
4. ללמוד לתאוריה
5. לגשת לתאוריה (מביאים לזה את הטופס ירוק ובתעודת זהות וכסף)
6. לעבור את התאוריה
7. למצוא מורה נהיגה
8. להחליט אם אתה רוצה ידני או אוטומט
9. לעשות בערך 35 שיעורים
10. להגיש בקשה לטסט
11. לעשות טסט פנימי
12. לעשות טסט חיצוני
13. לעבור את הטסט
14. לקבל רישיון
15. לצאת לקרוע את הכביש עם מלווה בערך כחצי שנה..
16 לצאת לקרוע את הכבישים לבד (ומותר עד 2 נוסעים)
כל מה שכתבו מעליי רק ש40 שיעורים זה די מוגזם... זה המורים שממש מושכים אותך. החוק אומר 28 של 45 דקות או 21 של שעה. עדיף לקחת 2-3 שיעורים יותר ממה שהמינימום אבל 40 זה מוגזם
באותו הנושא: