8 תשובות
מסכימה ממש, גם לי יצא לחשוב על זה
מסכימה
הגרסה הישנה של ראש גדול היתה כל כך טובה ראיתי אותה איזה 7 פעמים
גם אתם מקבלים ראש מנוסטלגיה?
כל כך מתגעגעת לפעם ולתוכן להכל אמלהה
שואל השאלה:
אחח מתגעגעת לילדי הפרחים, לזה שפלאפון היה מיותר ושימושי רק לשיחות. היו כל כך הרבה דברים מעבר למסך :/
אחח מתגעגעת לילדי הפרחים, לזה שפלאפון היה מיותר ושימושי רק לשיחות. היו כל כך הרבה דברים מעבר למסך :/
אנונימית
ואי כלכך מזדהה :(
וואי לגמרי