13 תשובות
לא אזה
לא ,כולם הולכים עם מזויף
לא
תלוי אם מזהים שהוא מזוי
שואל השאלה:
למה לא ולמה כן
אנונימית
כן
כי זה פדיחה למה ללכת עם זיוף תלכי כבר עם תיק בלי מותג עדיף לך
אם את כבר בוחרת ללכת עם אדידס אז תלכי עם מקור ולא חיקוי
שואל השאלה:
זה לא בכוונה פשוט יש לי את התיק קנו לי.
אנונימית
לא
אנונימית
כן זה פדיחה.
אם לא שמים לב זה סביר
אנונימי
לא סןבלת אנשים שהולכים עם מזויף. למה להרוס את השם של המותג למה