19 תשובות
לא חח הייתי פשוט מחכה, הזמן גם ככה עושה את זה.


(המינוסים זה אנשים שלא קולטים הומור כושל או סתם משועממים?)
לא שווה תגובה
לא
^^ אז למה הגבת?
שאלה שלא ראויה ליחס
לא
אנונימית
צודקת
שואל השאלה:
חחח אבל זה מיליארד שקל
אנונימי
חחח אבל זה ההורים שלי
חח זה מיליארד שקל ומעצר עולם
לא
פחות
מה? לא!
ממש לא.
למה שאני ארצח את האנשים שהביאו אותי לעולם ודאגו לי כל החיים שלי?
נכון שזה תמורת מיליארד שקל אבל זה אגואיסטי.
מיליארד שקל זה כלום לעומת החיים של האנשים שבזכותם אני פה.
בחיים לא ,יש כאלה בלי הורים,הורים זה נכס!!תעריכו אותם