2 תשובות
זה בעיקרון אתר... הוא נועד כדי לענות על שאלות ותשובות והמסרחם זה כדי להתייעץ בפרטיות פשוט אנחנו חכמים מידי בשביל להתייעץ אז הפכנו את זה לצאט רגיל חחח
שואל השאלה:
אז נגיד התראה שאתה מעלה שאלה וקיבלת תשובה... לא בהכרח למסרים
אנונימית