3 תשובות
את האמת שגם לדעתי זאת יכולה להיות חוויה וזה נשמע כייף
אבל אתה צריך לראות אם אתה תוכל להסתדר עם מסגרת כזאת שלא רואים את ההורים כל השבוע..
שואל השאלה:
כן. בעיקרון אני מרגיש שהבית ספר שאני נמצא בו הוא לא הכי טוב וחברים שלי (שנמצאים בפנימיה) אומרים לי שזה ממש שווה וזאת חוויה ולא בא לי לפספס את זה...
אנונימי
יש סיבה מסוימת שאתה רוצה לעבור בגללה לפנימייה?
באותו הנושא: