התחברות
הרשמה
איך לשנות את האפסטור לאמריקאי?
24 ביולי 2018, 20:01
אייפוד
ipod
ארה"ב
2 תשובות
אני חושב שאם את מחליפה את השפה לאנגלית זה משתנה ביחד .
ה
הרגיש
תחליפי את השפה של הטלפון לאנגלית
ס
ספייסי המקלף
באותו הנושא:
שאלום, אני לא כל כך מרוצה מהשם שלי, אני רוצה לשנות אותו לשם ייחודי, אמריקאי, יש הצעות?
רק אני חושבת שכל הטרנד הזה של שמות אמריקאים לילד (אם הוא לא אמריקאי) זה מתנשא?
איפוס סיסמא של אפסטור באפל - איך מאפסים סיסמא של אפסטור באפל?
דחוף למישהו יש משתמש אמריקאי באפסטור בלי כרטיס אשראי שהוא יכול לתת לי להורעד ממנו את הpokemon go? פליז
אתם הייתם אמריקאים איזה שמות אמריקאים הייתם נותנים לילדים שלכם?
נכון הסיכוי שמישהו אמריקאי טריפוליטאי (יותר אמריקאי) יצא עם מישהי רוסיה הוא מאור נמוך?
יש לי בעיה באפסטור, לא נותן לי להוריד אפליקציות. אם אני יעשה חשבון חדש לאפסטור, זה יעזור?
האפסטור באייפון לא עובד יש מסך לבן מה לעשות?
האייפון שלי ''שכח'' את הסיסמה של האפסטור - מה לעשות?
איך הופכים את האפסטור לישראלי?
למה ביום הזיכרון האמריקאי, האמריקאים שמחים ועושים ברביקיו בפארקים?