התחברות הרשמה

אין לי כסף או עבודה ואני מרגישה אשמה לקחת מההורים שלי כסף למרות שאני לא עושה את זה הרבה. איך לדבר איתם על זה?

כי אני מצד אחד חייבת כסף ואיןלי איך לעבוד ומצד שני לא בא לי לבקש מהם יותר מדי
24 ביולי 2018, 16:45
כסףהוריםכספיםעשיית כסף    
2 תשובות
בת כמה את.
ש
שרלולה של סטיפס
שואל השאלה:
13
אנונימית
באותו הנושא:
למה כשאני מתאמנת, עושה ספורט, אני מרגישה אשמה?
מרגישה אשמה בשביל אבא שלי...
אני מרגישה אשמה
אני מרגישה אשמה אחרי שאני אוכלת
אני מרגישה נורא אשמה בגלל שעשיתי
אני מרגישה אשמה, יש לי סוד משפחתי לא יודע רק שלי זה דבר רע?
אכלתי 4 סופגניות ואני מרגישה רגשות אשם, איך להפטר מהרגשות האלו?
אני מרגישה אשמה כי..
אני גרה בירושלים ואני מתחילה לעבודה במסעדה במבשרת איזה קו אוטובוס אצטרך לקחת?
יש לי לעשות עבודה על סרט אתם חושבים שהסרט "אשמת הכוכבים", יהיה סבבה לעבודה לבית ספר?
אני עושה היום משהו שההורים שלי לא רוצים שאני אעשה ואני משקרת להם על זה, אני מרגישה ממש רגשי אשמה...