2 תשובות
גם אני ככה
לא כולם אוהבים לצאת זה בסדר
לא כולם אוהבים לצאת זה בסדר
כן... תצאי, תבלי, תראי עולם
אני חושבת שעד היום היו רק מקסימום 7 ימים שהייתי בבית אני כל יום בחוץ
אני חושבת שעד היום היו רק מקסימום 7 ימים שהייתי בבית אני כל יום בחוץ
באותו הנושא: