4 תשובות
הבנתי שזה לא טוב לשטוף יותר מדי פעמים עם סבון עדיף רק בלילה ובבוקר רק עם מים
ותקני את המסיכות הקוריאניות האלה מסופר פארם הן טובות
ותקני את המסיכות הקוריאניות האלה מסופר פארם הן טובות
שואל השאלה:
אני מנקה גם עם מסיכה
בבוקר סבון פנים
בערב מסיכה וסבון פנים
אני מנקה גם עם מסיכה
בבוקר סבון פנים
בערב מסיכה וסבון פנים
אנונימית
פחות להתאפר
ואם את שוטפת אז בסבון פנים.
ואם את שוטפת אז בסבון פנים.
לשטוף זה לא מספיק, תקני מסכה לפנים
באותו הנושא: