4 תשובות
הבנתי שזה לא טוב לשטוף יותר מדי פעמים עם סבון עדיף רק בלילה ובבוקר רק עם מים
ותקני את המסיכות הקוריאניות האלה מסופר פארם הן טובות
שואל השאלה:
אני מנקה גם עם מסיכה

בבוקר סבון פנים
בערב מסיכה וסבון פנים
אנונימית
פחות להתאפר
ואם את שוטפת אז בסבון פנים.
לשטוף זה לא מספיק, תקני מסכה לפנים