התחברות
הרשמה
מישהו פה קנה משהו באייסטור פעם? איך הייתה החווייה? הם נותנים שירות טוב? כי המחירים שלהם מאוד זולים ביחס לאיידיגיטל
23 ביולי 2018, 16:31
בזול
אייסטור
istore
מקבוק
אפל
תשובה אחת
לפי איך שהבנתי הם עדיפים מאיידיגיטל
ש
שם_משתמש
באותו הנושא:
בנים, היה מוריד לכם מבחורה אם בדייט הראשון היא הייתה מזמינה המבורגר או משהו כבד כזה?
אם הייתה לכם אפשרות להגיד משהו אחד לבן אדם שניתקתם איתו קשר, מה הייתם אומרים?
אם הייתה לכם אפשרות לחזור אחורה בזמן ולתקן משהו, מה הייתם מתקנים?
רק אני חושבת שאנה זאק לא משהו ושבלי הבנים והבנות היא לא הייתה מתפרסמת ככה?
הייתם רוצים להיוולד בתור מישהו/משהו אחר?
אם הייתה לכם יכולת לעשות משהו מה היא הייתה
אם הייתן בנות 18 הייתן מסכימות לצאת עם משהו בן 24/25?
אם הייתה לכם אפשרות להחזיר מישהו לחיים שלכם ולא רק מישהו מת, מי הייתם מחזירים?
איידיגיטל או אייסטור?
אם הייתם יכולים להחזיר משהו אחד לחייכם שמת/ניתקתם קשר את מי הייתם מחזירים?
אם באחת בלילה הייתם רואים ילדה אחת מסתובבת עם עשרה בנים הייתם חושבים עליה משהו?